Jakie opony? Letnie, zimowe a może całoroczne?



Jakie opony? Letnie, zimowe a może całoroczne?
zasięg: 49120
czas trwania: 6m 28s
ogrodzenia kute – Dom Serwis Lublin
ocena: 21

Waszym zdaniem:


- Wasze zdanie na temat
- kto dokręca koła pistoletem udarowym!!!! wiadomo zima lato opona to opona chcesz oszczędzić zarobi blacharz. Proste
- Pierdolenie farmazonow, zero rzetelnych testwow jedynie wyświechtane tempe gadki pseudo znawcow. Ja w przeciwienstwie do was zrobilem prawdziwy test droga hamowania letnich opon przy -5'C na suchej drodze z 100-0km/h byla jakis 5m krótsza niz na oponach zimowych, wasze pseudo wlasciwosci i miekka guma zimowek to bajki dla tempakow czytajacych auto swiat
- Auto Świat czytam, bo jest konkretnie i na temat, ale filmy na YT są żenujące.
- fajne bardzo przydatne dla kierowców
- aha ....dodam i jeszcze ze ..3 grosze od siebie.....zimowe nic grubo nie daja ...to zapraszam na moje filmy ,,tam nie ma prostych łagodnych dróg,,,ciekawe jak cFaniacy wyciągnęliby auto z rowu na letnic pomimo 4x4 ...i jak ktos wyjedzie mi pod górkę na ''łosiach'' jak chwile wczesniej mnie ''zwlekło'' po lodzie tyłem w dół ....TACY JESTESCIE MĄDRZY TYLKO W GĘBIE...!!!A PÓZNIEJ DZIWIC SIĘ ŻE SA WYPADKI...ŻAL MI WAS!!!,,NA auto was stac ,,,ale qrwa na opony już szkoda zasrance!!
- Na lodzie zadna opona nie pomoze chyba ze z kolcami, co do goodyear ug8 testy mowia same za siebie Hamowanie na śniegu 7,9 /10 Przyspieszanie na śniegu 9,4 /10 Aquaplaning 9,4 /10 Hamowanie sucha nawierzchnia 7,9 /10 Hamowanie mokra nawierzchnia 8,8 /10 Przyczepność na mokrym 9,2 /10 Hamowanie na lodzie 7,2 /10 co do twardych zimowych uzywek i wielosezonowek przyznam racje chodz jezeli ktos jezdzi po bulki do sklepu i w niedziele do kosciola to niemam nic przeciwko wielosezonowkom.
- ..oczywiscie nie mam na mysli u .g 5 ,a bieznik jest ok ,-ale nie do tirów ,cieżkich samochodów i jezeli ktos jeżdzi duzo w trasie..,te nowsze GY są ok na wode,ale lód snieg ,błoto posniegowe -odpadają ,,,a zresztą marka to jedno,-a model wzór konkretnej opony to drugie...Mysle ze kierowca powinien sam umiec dobrac opony do swojej jazdy (jak i gdzie przewaznie jezdzi),ale pisanie i sprzeczanie sie że wielosezonówki ,używane twarde zimówki i letnie sa ok,to nieporozumienie pozdr
- ,,michelin zazwyczaj wymieka,good year też ,,nie rozumiem co chcecie od frigo i bieżników. Jak może goodyear wymiękać jeżeli debica frigo jedzie na ich licencji... mnie stać na nowe opony i bałbym się jechać z moim małym dzieckiem myśląc ze może zaraz mi bieżnik odpadnie... nie wiem czy to dość częste ale dużo podróżuje i co chwila widzę zgubiony bieżnik jakiegoś tira.
- a, zebys sie kolego nie zdziwił..gdynia to gdynia ,warszawa PŁASKO,,WIERZ MI MAM QUATTRO b4 i NIE ROBI to ze mnie kierowcy dobrego!!,ani z żadnego innego drivera..zawsze co roku mam nowe zimówki (bieżniki wzór nokian),zimówki po jednej zimie idą na allegro)na zime IDEALNE niech kto pisze co chce ,mądry,odpowiedzialny ''kierownik '' nie wierzy w napędy ,TO TYLKO DELIKATNY DODATEK,guma to guma!!,a zimówka na asfalt mokry --Fakt słabe są ,(,ale jakie sa dobre?hmm ,zimówka duzo daje..tyle w temacie
- rozumiem że y.T jest do wszystkiego ,ale komentarze typu porady sprzeczne z praktyką prosilbym zostawic dla siebie..kOLEGA Soullean w jakiej miejscowosci mieszka ?,pytam ,bo podejrzewam że w dobrze utrzymanej jesli chodzi o drogi i na pewno nie ma tam górek powyżej 10 %nachylenia ,nie pisząc o 30 i więcej,,,ZIMÓWKA TO ZIMÓWKA,a używana 3 sezon zimówka to gówniana zimówka ,,michelin zazwyczaj wymieka,good year też ,,nie rozumiem co chcecie od frigo i bieżników ,,,,a idealnych opon nie ma..,,
- PLUS dla damiana mądry człowiek...widac ze kierowca zawodowy..
- ...A SWOJĄ DROGĄ ...bardziej boje sie zjazdu i hamowania niz 30 -40 procent nachylenia.. ...LÓD TO LÓD-FAKT,,,A UMIEJETNOSCI KIEROWCY TO DRUGIE...niech ktos mi poda przykład...hamuje na letnich z 10 % nawet po prostym odcinku..czy zjawi sie SUPERMAN który zatrzyma niosące 1 tone lub wiecej w przód? nawet przy przedkosci prawie zerowej? zapraszam na moje filmy...tam też jest lód i kochane góry w bukowinie t,i okolicach ,,może mam 4x4 na torsenie z blokada ,ale zimówki co roku nowe-TO OBOWIĄZEK
- PROSZE GŁUPIE KOMENTARZE TYPU PORADY ŻE WIELOSEZONÓWKI SĄ DOBRE ZIMĄ... załosne i głupie porady niedzielnych kierowców...piszecie złe warunki!!!bez obrazy ale matoły jestescie!!złe warunki to pojecie względne tak jak i wzniesienie...dla jednego 10 % nachylenia to katastrofa,,,a inny przy 40% zaczyna''gdybac czy wyjdzie z pozlizgu jak prawa fizyki swoje robią ...widziałem 4x4 z blokadami i łancuchami na kołach i górka smieszna ok,15-18% NIE DAŁO RADY!!!A kolega polonezem wyjechał techniką ..
- ...to gratuluje ojca...ale zimówka to zimówka i nie kazdy jezdzi tak jak twój ojciec ,prosze nie dawaj głupich rad ,,Polska przoduje w wypadkach,,,PAMIETAJ NIE MA OPONY DOBREJ WIELOSEZONOWEJ..nawet zimówka uzywana jest do bani...
- tez mam wielosezonowe i dają rade chyba że konkretna szklanka jest ale wtedy zimówki też nie dają rady jedynie z kolcamii
- Jeśli zimówki zwiększają twój komfort jazdy, a zakup ich nie jest dla Ciebie za dużym wydatkiem, to jasne korzystaj z nich w końcu po to są. No i życzę bezkolizyjnej jazdy bez takich skrajnych przypadkach, o których się rozgadaliśmy :) Pozdrawiam
- @soullean tym, że zrobiłem coś by zmniejszyć ryzyko spowodowania wypadku :) Pozdrawiam i przepraszam za obraźliwe słowo "ciota".
- @soullean Na nic Ci się kolego zda ABS i ESP jak będziesz miał letnie opony zimą - wiem bo miałem okazje tak jechać. Miałem okazję także jeździć w zimie na letnich oponach oraz na zimowych. Nie ma co porównywać letnie nie odprowadzają wody i śniegu, są zbyt twarde i mokre robią się śliskie, tracą własności trakcyjne czego efektem będzie, że przy 50km/h na zakręcie z lodem polecisz w rów, a na zimówkach może nie - także wolę zaryzykować te 700zł za komplet opon i chociaż w podświadomości cieszyć
- @DamianBrlk Cioto? A już Cie miałem za człowieka na poziomie. Opony zimowe kupuje się w taki sam sposób w jaki kupuje się samochód z ABS i ESP.(ja świadomie zaoszczędziłem na kupnie opon a ty samochodu z lepszym wyposażeniem)I nie mów mi że to nie to samo bo jesteś zwykłym hipokrytą. Ps: Tak nadal będę za letnimi, na lodzie w zimówkach też nie wiele zrobisz. (po to płacisz podatki paliwowe żeby lodu nie było).
- @soullean Nie cioto, ciebie mam na myśli. Opony zimowe w zimie to podstawa, a to że mój samochód nie jest wyposażony w ABS ESP to już nie moja wina, a opony może każdy założyć. Z twojego toku myślenia, ( że pieszy wychodzący na jezdnię sam sobie jest winien ) wynika że wgl po co hamować ? Tymczasem nie odpowiedziałeś mi na pytanie czy dalej będziesz za letnimi jeżeli zarzuci Cię samochodem na lodzie ( którego nie będzie widać) w terenie niezabudowanym i spowodujesz wypadek w którym ktoś zginie
- Chcesz więcej? - niestety brak ciekawych informacji do obejrzenia.