Waszym zdaniem:
- Wasze zdanie na temat
- Dlaczego warsztaty wulkanizacyjne NIE używają klucz dynamometrycznego ? Dlaczego przy zmianie zima-lato lato-zima NIE psikają (zabezpieczają) śrub ?!
- Polacy wolą oponki od helmuta z bierznikiem 4mm tak zawane super uzywki :P które na mokrej nie mają przyczepności :P
- Opona symetryczna to nie to samo co opona kierunkowa.
http://pliki.regiomoto.pl/portal/jpg/opony_bieznik.jpg
- W samochodzie nadsterowny zdecydowanie lepsze gumy na tył ponieważ on gorzej wchodzi w zakręt ale łatwiej z niego wychodzi natomiast podsterowny lepiej wchodzi w zakręt a gorzej z niego wychodzi .Nadsterowny to najczęściej tylni napęd a podsterwony przedni.Ogólnie gumy przednie i tylnie nie zależnie od napędu powinny być dobre.
- Jak już to lepsze na przód bez znaczenia od napędu.
- Fajny materiał, ogólnie chętnie bym tego typu "poradników" tutaj słuchał. W sumie mogliście też w tym filmiku wspomnieć jaki wpływ ma dobór wysokości opony (profilu) oraz szerokości na prowadzenie auta. Może teraz coś o np sprężynach? Wpływ twardszych i niższych sprężyn na resztę zawieszenia oraz na jego prowadzenie, i może coś o niefachowym podejściu czyli np co grozi jak ktoś pakuje cięte sprężyny do samochodu? :D
- No i się doczekałem :)
Nie jest to czego sie spodziewałem ale jest ok.
- Atmosfera to nie to samo co bar.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atmosfera_techniczna
-
- Chcesz więcej? - niestety brak ciekawych informacji do obejrzenia.